DLF Partnere

15 januar 2018

GfK Danmark A/S

Det traditionelle dagligvare marked mister indkøbsture. Samtidig ser vi, at de resterende indkøbsture i handlen bliver større og mere værdifulde. Det er derfor mere vigtigt end nogensinde, at blive valgt til, når shopperne skal placere deres dagligvare indkøb.

Som leverandør sidder man ofte med en dyb indsigt i én eller to kategorier, og har derfor en unik mulighed for at blive sparringspartner for kæderne på netop disse kategorier. Men som situationen er på dagligvaremarkedet i dag, er det i endnu højere grad nødvendigt at forstå hele kædens forretning, dens udfordringer samt muligheder.

For at gøre sig relevant som samarbejdspartner for kæderne, er det nødvendigt, at forstå hele kædens forretning, dens udfordringer samt muligheder.
For de fleste kæder ligger den helt store kamp i at blive valgt til på indkøbsturen. Der er dog stor forskel i, hvor potentialet ligger. For nogle kæder gælder det om at rekruttere flere børne familier og for andre kæder ligger det nærmeste potentiale i at øge kurv størrelsen. Hver kæde har unikke shoppere med unikke behov.

Kædernes DNA tilbyder informationer om hver enkelt kædes overordnede profil, shoppere, udfordringer og potentialer.

Pris: Kædernes DNA kan købes for DKK 19.500,-

Eksempel på indhold: Kædernes DNA

SENESTE NYT FRA PARTNEREN

Din virksomhed som partner?

Styrk din synlighed overfor FMCG Branchen. Få en unik markedsføringsplatform overfor DLF's medlemmer.

Kunne du tænke dig at blive tilmeldt DLF's partnernetværk og blive eksponeret for vores medlemmer med din virksomheds kompetencer?

Sådan bliver du partner